Tervetuloa, Vieras.
Olet saapunut Juttulaan. Kyseessä on Suomen Habbo Hotellin suurin epävirallinen keskusteluyhteisö. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi.
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.
Tervetuloa uudistettuun Juttulaan! Teemme vielä pieniä muutoksia sisältöön lähipäivinä.
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tiedote Kalasaitin kävijöille  (Luettu 66 kertaa)
kivasima
Kalasaitti.net

Aktiivinen
*

Merkit

Profiili WWW
« : 29.07.2010 | 12:16:04 »

Kalasaitti hakkeroitiin eilen aamupäivällä ja tämän seurauksena vieraskirja jouduttiin poistamaan ja päähallintapaneeli ei toimi.

Lista toimimattomista asioista:
- Uutiset (tallessa, ei voi laittaa näkyville)
- Blogi ja tiedotteet (tallessa, ei voi laittaa näkyville)
- Profiilisivujen blogit (tallessa, ei voi laittaa näkyville)
- Profiilisivujen muokkaus (ne eivät nyt päivity)
- Virusmadon kuvagalleria (ei päivity)
- Vieraskirja (poistettu lopullisesti)

Olen työstänyt Kalasaitin uutta versiota, mutta uusi versio sisältää paljon bugeja etenkin IE:llä. Miniläppäriongelma on kuitenkin nyt korjattu.

Hallintapaneeliin minulla ei ole ratkaisua, yritän saada sen kuitenkin kuntoon, mutta nyt olen yrittänyt jo muutamaa juttua, mutta ne eivät tepsi.

Jos joku täällä osaa php:tä oikein hyvin tai voisi korjata IE:n mysteeriset bugit, niin tervetuloa vaan orjatyövoimaksi auttamaan.

Tietoturva-aukkojen syy:
- ZuroGB (vieraskirja)
- Mr.Spammer aka Jofer ja profiilisivujen muokkaus

Esim. kalastimen salasanat eivät näy esim. minulle, joten jos käytät samaa salasanaa kaikkialla (ei suositeltavaa), niin salasanoja ei ole syytä vaihtaa.

Uuden ulkoasun tuleminen myöhästyy, ellen saa hallintaa pian kuntoon. Uutiset ja blogi ovat tallessa koodina.

Keskustelu aiheesta löytyy täältä: http://habotti.com/juttula/index.php?topic=623.0
« Viimeksi muokattu: 29.07.2010 | 12:18:26 kirjoittanut kivasima » tallennettu

Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry: